Forum Promodels

Wró?   Forum Promodels > proMODELS ZonE > Modeling i agencje modelek

Modeling i agencje modelek Podziel si? tutaj swoimi do?wiadczeniami b?d? wiedz? z zakresu modelingu. Mile widziane rady do?wiadczonych modelek, fotomodelek, hostess, fotografów i innych osób mniej lub bardziej zwi?zanych 'z bran??'. Ciekawostki ze ?wiata konkursów dla modelek, wydarzenia, opinie na temat agencji modelek ...

Odpowiedz
 
LinkBack Narz?dzia w?tku Wygl?d
stare 14-09-08, 18:17   #1 (permalink)
Michal
Guest
 
Postów: n/a
Domy?lnie M?ski ?wiat modelingu..

Cze??, mam ca?kiem sporo pyta? i w?tpliwo?ci, które mam nadziej? pomo?ecie mi rozwia?. Zdaj? sobie spraw? z tego, ?e nie b?d? to proste pytania, ale gdzie jak nie tu?

Po pierwsze; modeli jest niewielu, bo niewielu ludzi si? pcha, czy jest to spowodowane ostr? selekcj? powodowan?, np. mniejszym zainteresowaniem wzgl?dem m??czyzn?

Je?li my?le? nad "karier?" modela, oczywiscie wcze?niej odpowiednio oceniaj?c swoje predyspozycje najlepiej mierzyc w agencje? Radzenie sobie bez nich chyba jest mo?liwe ale zapewne kosztuje to wiele czasu i wysi?ku..

Czy istniej? jakie? "ramy" odno?nie wymiarów w których powinien mie?ci? si? model? Lepiej by? chudym/szczup?ym, czy mie? zbudowan? muskularn? sylwetk?. Co jest porz?dane?

Czy ubrania na pokazy mody szyte s? w jakim? rozmiarze? Konkretne wymiary? Czy mo?e byc zupe?nie ró?nie? Jesli zbuduj? sylwetk? (nie przesadnie napompowan?) zapewne mo?e mi to pomóc przy prezentacji bielizny, zdjecia, czy wybieg. Jest typ sylwetyki zbyt szczupla/umie?niona/za bardzo umie?niona, która mo?e wykluczy? si? z jakim? zadaniem, które móg?by wykonywac model? Umi??nienie moze kolidowa? z wybiegiem?

Odno?nie wybiegu, s? jakie? standardy? Co do wzrostu to jest jaka? ?elazna granica? Czy cho?by 180 - 183, mo?e definitywnie zdyskwalifikowa?? Wybieg to miejsce gdzie sylwetka góruje nad twarz?, czy jest to na równi wa?ne?

Jak jest z wiekiem u modeli?

Ma kto? mo?e jakiekolwiek ciekawe do?wiadczenia, którymi móg?by si? podzieli??

Nie wiem czy to wsyztko o co chcia?em spyta?, je?li wpadnie mi cos do g?owy b?d? dopytywa?. O odpowiedzi prosz? zarówko panie jak i panów.
  Odpowied? z Cytatem
Reklama
stare 14-09-08, 19:07   #2 (permalink)
Promodels User
 
Rejestracja: Mar 2007
Sk?d: Zielona Góra
Postów: 239
beti15
Domy?lnie

Hmm...My?le, ?e jednak najlepiej startowa? z agencj?. Jesli dostaniesz sie do dobrej agencji to masz u?atwiony pocz?tek kariery , ale dobra agencja to tez wieksze wymagania. Wiek - tutaj nie ma a? takich wymagan jk u modelek, ale tez nie mozna byc "staruszkiem"
Twarz i cia?o s? najwa?niejsze, ale jesli face jest ciekawa, to nad cia?em mo?na popracowa?
beti15 jest nieaktywny   Odpowied? z Cytatem
stare 20-09-08, 20:50   #3 (permalink)
Adrian87
Guest
 
Postów: n/a
Domy?lnie

jesli chdozi o agencje to takie same jak dla kobiet. Przoduj? wiec: division, m+, mango, new age, orange,rebel....te agencje powszechnie uznane sa za bardzo dobre i b?dac w jednej z nich na pewno bedzie latwiej wylansowac twoja osobe.

Jesli chdozi o sylwetke...coz wypada miec ja w stanie porzadanym, wiec zapewne przesadna musulatura po-sterydalna cie dyskwalifikuje gdyz stawia sie na naturalnosc (czytaj na prace nad sylwetka lub szczescie, jakim jest dar od natury ze masz powiedzmy budowe mezomorfika a nie ektomorfika). Wzrost jest nieodl?czna ram? m?skiego modelingu, dlatego ?atwiej sprzedac chlopaka ktory miesci sie w ogolnnie przyjetym kanonie. Czytaj: 184-190cm.
Oczywiscie agecnje robi? wyj?tki i przyjmuj? chlopakow ponizej 184 cm lub powyzej 190cm, ale to sa sporadyczne przypadki....twarz jest bardzo wazna w meskim modleingu- liczy sie specyfika w jakie uspsobila nas natura, dlatego lepiej miec mocniej rowini?ta ?uchwe i widoczne kosci policzkowe niz miec okr?gla twarz i podbrodek.

Modeli m?skich jest niewielu, bo nie ma zlecen dla facetow, dlatego w POLSCE ( i tu jest emfaza) nielcizni mog? wykonuywac ów ww. profesj?. Za grnaica wyglada to ianczej ( przejzyj torny agencji zagranicznych a sam sie przekonasz o czym napisalem).

Faceci dojrzewaja pozniej, wiec zaczynaja ponziej niz dziewczeta. Ja np mam 21 lat i zaczynam dopiero ( ciagnie sie to konkretnie od konca kwietnia, a teraz juz mam klarown? sytuacje co do wspolpracy z agencja). Zapewne przyjmowani sa faceci mlodsi ode mnie, jednak wiesz....wiek ponizej 18 lat jest troche dyskwalifikujacy, bo wtedy facet nie ma odpwoiedniej sylwetki,nie ma na niego popytu ( generalizujac, oczywiscie sa odstepstwa).

i wiek ok 20 lat, powzyej 20 lat jest pwoiedzmy momentem kiedy warto cos dzialac o ile ma sie ku temu predyspozycje. i wydaje mi sie ze mozna pociagnac nawet do 30 -stki. wiesz zalezy od podejscia ludzi tez...osobiscie uwazam ze nie mozna tej profesji traktowac jako zajecia na cale zycie...dlatego warto postawic tez na odpowiednia edukcje ( nie to zebym przynudzal...:P )

nie spotkalem sie z jakas ogolnie przyjeta wymiarowka dla facetow, jedynie to z wzrostem...

co do kanonu urody to tez bywa roznie ogladajac np pozy Diora widzisz tam chloapkow prezentujacych stroje ala rockowe...wiec teraz wyobraz sobie jak wyglada lub wygladal rockman ( chdozi mi o sylwetke)? taki mick jagger, jim morisson, robert plant, slash, jimi page, axl rose....( przy okazji polecam do posluchania!)
Z kolei np sa kampanie gdzie promuje sie sylwetke muskularna, grecka, atletyczna ( jesli chdozi o budowe somatyczna)....bywa roznie wiec

wiesz dobra agencja zawsze jakies zlecenie dla Ciebie znajdzie, wysle na castign czy wypromuje bys prezentowal ubrania na wybiegu....

zalezy...wejdz sobie na models.com i przejrzyj 50 modeli, ktorzy maja najwieksze osiagniecia w tej profesji a sam sie przekonasz,co jest poz?dane, ale tez nie mozna generalizowac....to chyba na stronie spp jest napsiane ze natura jest nieoblicznym narzediem absolutu ( innymi slwoami, no ale...) wiec wyciagnij wnioski


nie wiem co moge ci jeszcze pwoiedziec.



podstawa jest jednak agencja.

wiadomo sa ludzie ktorzy dziajala na wlasna reke, ale wydaje mi sie ze jest im trudniej.


to tyle ode mnie (!)

AVE
  Odpowied? z Cytatem
stare 21-09-08, 08:18   #4 (permalink)
Promodels Junior
 
Profesja: Model
Rejestracja: Jul 2007
Sk?d: somewhere..
Wiek: 25
Postów: 38
deadpoetic
Domy?lnie

hmm... my?l? ?e mog? si? wypowiedzie? na ten temat

ogó?em

Jak kolega napisa? wzrost od 184 do 190 nawet i ponad ale to zale?y od predyspozycji modela.Modelem sta? si? mo?na od 15 roku ?ycia i nic w tym nie przeszkadza ?e jeste? m?ody [ tzw. ch?opcy s? modni, w?a?nie oni robi? najwi?cej pokazów w Mediolanie czy Pary?u ( chocia? nie zawsze)],a dalej agencja im lepsza tym lepsza Twoja praca lecz pami?taj du?o zale?y od samego Ciebie, nigdy nie dawaj robi? za siebie wszystkiego (wspó?pracujesz z agencj? dla Twojego dobra, ja?niej mówi?c oni pracuj? dla Ciebie )
W Polsce niestety nie jest tak jak kolega napisa? powy?ej ?e agencja przoduj?ca w?ród kobiet jest równie "dobra" i dla facetów, poniewa? 3/4 to inne kontakty, inni klienci itp.

Sylwetka, ?wicz je?li chcesz dobrze wygl?da? i uwa?asz to za stosowne dla samego siebie w dzisiejszym ?wiecie mody na wszelkiego rodzaju pokazach chodz? ch?opcy jak patyczki po dobrze zbudowanych facetów ( lecz bez przesady ) smutne jest to ?e w?a?nie Ci szczupli a czasem g?oduj?cy model maj? najwi?cej pracy lecz to wszytko zale?y od tego co si? podoba projektantom, na jak? miar? szyj? ubrania, jaki styl faceta jest teraz po??dany itp ( o tym mo?na pisa? i pisa? ).

Na swoje pierwsze pytanie sam trafnie odpowiedzia?e? jest nas niewielu bo wi?kszo?? facetów zaj?cie modela traktuje jako ma?o m?skie, istniej? przypadki gardzenia t? prac? selekcja istnieje owszem ale nie jest taka gigantyczna.

Kariera... hmm du?e s?owo, jedni osi?gaj? "to" na samym pocz?tku inni musz? czeka? na to 4 lub 5 lat ( znam takie przypadki ) lecz co poradzi?, prawda jest taka ?e to zaj?cie to wielka loteria, i ogromny ?ód szcz??cia.

Ubrania szyte na pokazy s? szyte tylko i wy??cznie aby przedstawi? wizj? projektanta pó?niej do danego modelu na pokaz jest dobierany model który mo?e godnie si? w tym "ciuszku" zaprezentowa?, mo?na powiedzie? tak ch?opak o wzro?cie poni?ej 183 i powy?ej 192 nie wyjdzie na wybieg chyba ?e ten pierwszy za?o?y buty na koturnie a drugi za? b?dzie si? skrz?tnie garbi?

Wiek, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 i mo?na to ci?gn?? ponda 35 rok ?ycia o ile siebie szanujesz i dbasz ale pami?taj to mo?e by? spe?nienie marzenia, zaj?cie, hobby, ale nie praca

Podsumowuj?c trudno jest powiedzie? czy obecnie ten model którego przyj??a jedna z najlepszych agencji na ?wiecie zrobi cokolwiek, co? czy przys?owiow? karier?, wszystko si? zmienia i my szaraki nie mamy na to wp?ywu, pozostaje nam pozowa? i chodzi? po wybiegach

Pozdrawiam Jarek P.

Model - KSmanagement
__________________
pami?taj ?e nadmiar wiedzy sprowadza ból g?owy...
deadpoetic jest nieaktywny   Odpowied? z Cytatem
stare 21-09-08, 11:54   #5 (permalink)
xyz
Promodels User
 
Avatar xyz
 
Rejestracja: Feb 2008
Sk?d: Nightmareland
Postów: 230
xyz
Domy?lnie

Cytat:
Napisa? deadpoetic
[ tzw. ch?opcy s? modni, w?a?nie oni robi? najwi?cej pokazów w Mediolanie czy Pary?u ( chocia? nie zawsze)],
na wszelkiego rodzaju pokazach chodz? ch?opcy jak patyczki
mo?e si? za?api?...^^

__________________
Micha?
xyz jest nieaktywny   Odpowied? z Cytatem
stare 14-03-09, 12:45   #6 (permalink)
Promodels Junior
 
Rejestracja: Mar 2009
Sk?d: net
Postów: 12
mi_mariposa
Domy?lnie

Któr? agencj? polecicie dla faceta w Wawie? Która najlepiej promuje facetów za granic??
mi_mariposa jest nieaktywny   Odpowied? z Cytatem
stare 14-03-09, 13:12   #7 (permalink)
Promodels Junior
 
Rejestracja: Mar 2009
Sk?d: ?ód?
Postów: 4
jimmy180
Domy?lnie

Przy?aczam sie do w/w pytania . Z tym, ?e interesuj? mnie rownie? agencji z innych miast . Wertuje forum od jakiego? czasu i wiem ze polecane s? rebel , model+ , division .. Moda Forte w ?odzi , mo?e jeszcze jakie? ??

Z góry dziekuje za odpowied?
jimmy180 jest nieaktywny   Odpowied? z Cytatem
stare 14-03-09, 16:24   #8 (permalink)
Promodels User
 
Profesja: Modelka
Rejestracja: Dec 2008
Sk?d: stad
Postów: 164
marina
Domy?lnie

zdecydowanie ks

jimmy180 te co wymieniles tez sa bardzo dobre :> ale ks jest agencja tylko dla modeli wiec na 1 miejscu tam bym sie zglosila
marina jest nieaktywny   Odpowied? z Cytatem
stare 14-03-09, 17:06   #9 (permalink)
Promodels Junior
 
Rejestracja: Mar 2009
Sk?d: ?ód?
Postów: 4
jimmy180
Domy?lnie

Na chwile obecn? , zastanawiam sie jeszcze czy w ogóle mam szanse ,tak wi?c zapoznaje sie póki co z opiniami na temat agencji etc ...
jimmy180 jest nieaktywny   Odpowied? z Cytatem
stare 14-03-09, 18:28   #10 (permalink)
Promodels Junior
 
Rejestracja: Mar 2009
Sk?d: net
Postów: 12
mi_mariposa
Domy?lnie

A nie licz?c KS, bo im si? nie spodoba?em. Co by?cie wybrali jakby?cie mieli do wyboru Model+, Orange, New Age i Mango?
mi_mariposa jest nieaktywny   Odpowied? z Cytatem
stare 14-03-09, 18:37   #11 (permalink)
karo00
Guest
 
Postów: n/a
Domy?lnie

Cytat:
Napisa? mi_mariposa
A nie licz?c KS, bo im si? nie spodoba?em. Co by?cie wybrali jakby?cie mieli do wyboru Model+, Orange, New Age i Mango?
ja bym wybrala model plus
  Odpowied? z Cytatem
stare 14-03-09, 18:48   #12 (permalink)
Promodels Junior
 
Rejestracja: Mar 2009
Sk?d: net
Postów: 12
mi_mariposa
Domy?lnie

A dlaczego w?a?nie model plus dla faceta, mo?sz poda? jakie? argumenty?
mi_mariposa jest nieaktywny   Odpowied? z Cytatem
stare 14-03-09, 22:27   #13 (permalink)
karo00
Guest
 
Postów: n/a
Domy?lnie

Cytat:
Napisa? mi_mariposa
A dlaczego w?a?nie model plus dla faceta, mo?sz poda? jakie? argumenty?
moim zdaniem do swietna agencja, swietne testy i modele rowniez, a tak pozatym to probowalas w rebel ???
  Odpowied? z Cytatem
stare 02-04-09, 17:38   #14 (permalink)
mkamelg
Guest
 
Postów: n/a
Domy?lnie

Wy?apane na Onecie. Najlepszy artyku? o m?skim modelingu ever. Z tego co czytam nie macie lekko panowie, nie to co wasze "kole?anki" po fachu. Kto? co? wspomina? o równouprawnieniu? :>

"Metrem na wybieg" >>> http://uroda.onet.pl/1547763,0,0,1,0...g,artykul.html
  Odpowied? z Cytatem
stare 02-04-09, 18:31   #15 (permalink)
Krzysiek S.
Guest
 
Postów: n/a
Domy?lnie

To jest dobr tekst i jest to niestety prawda, miejmy nadzieje, ?e si? to zmieni
  Odpowied? z Cytatem
stare 20-07-12, 16:56   #16 (permalink)
Promodels Junior
 
Profesja: Modelka
Rejestracja: Dec 2010
Sk?d: tuitam
Postów: 50
vivvas is on a distinguished road
Domy?lnie Odp: M?ski ?wiat modelingu..

Hej,

nie chcia?am zak?ada? specjalnie nowego tematu, ale jestem pewna, ?e od czasu ostatniego posta wiele zmieni?o si? w temacie najlepszych agencji dla modeli w Polsce. Czy kto? móg?by sporz?dzi? jak?? list? polecanych agencji? Podejrzewam, ?e znajd? si? na niej agencje, które przoduj? je?li chodzi o modelki, ale na pewno jest wiele takich, które mo?e nie s? ?wietne dla dziewczyn, ale dla ch?opaka ju? tak lub po prostu przeznaczone s? tylko dla modeli...

To jak, pomo?e kto??
vivvas jest nieaktywny   Odpowied? z Cytatem
Odpowiedz

Narz?dzia w?tku
Wygl?d

Zasady Postowania
Nie mo?esz zak?ada? nowych tematów
Nie mo?esz pisa? wiadomo?ci
Nie mo?esz dodawa? za??czników
Nie mo?esz edytowa? swoich postów

BB Code jest W??czony
Emotikony s? W??czony
[IMG] kod jest W??czony
HTML kod jest Wy??czony
Trackbacks are W??czony
Pingbacks are W??czony
Refbacks are W??czony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:10.



Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.3.0
Copyright Bunker Studio  Ad Management plugin by RedTyger
Blok reklamowy
Wydruki fotograficzne, oprawa prac, laminowanie i podklejanie, skanowanie, Ubrana Studio Warszawa, wielki format Oferta reklamowa Forum Promodels, bannery reklamowe, w?tki reklamowe, pozycjonowanie. Reklama w internecie

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22